¡Libros importados con hasta 50% de descuento!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Roi in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 14.7 x 3.3 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9781260460421

Roi in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing (en Inglés)

Patricia Pulliam Phillips (Autor) · Jack J. Phillips (Autor) · Frank Q. Fu (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Dura

Roi in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing (en Inglés) - Phillips, Jack J. ; Fu, Frank Q. ; Phillips, Patricia Pulliam

Libro Físico

$ 576.36

$ 1,152.72

Ahorras: $ 576.36

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 9 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Roi in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing (en Inglés)"

Get your bottom-line results where you want them by putting your marketing campaigns and initiatives to powerful new useMarketing is all about understanding and serving your customers' needs--but how do you know that your events, campaigns, and communication initiatives are working at top effectiveness? And how can you determine whether your marketing investments are reaping real rewards? ROI (Return on Investment) is a performance measure used to evaluate the efficiency of all types of investments, and in this powerful guide, the team at the ROI Institute offer you a proven method for understanding your own marketing benchmarks as never before.Drawing on real data collected from real cases of real companies in a variety of industries, ROI in Marketing uses a data-driven process to help you measure: Input, including types of projects, audience reach, number of customers, costs, and moreReactions of target groups to products, services, and messagesActions, including how to process and monetize what the target group thinks, believes, and knowsBusiness impact of actions taken by the target group and their influence on sales, new accounts, and profits ROI, monetary benefits of marketing programs compared to costsIntangibles, such as image, reputation, corporate social responsibility, and morePacked with actionable, results-driven processes, ROI in Marketing offers a powerful blueprint for transforming how you interact with your customers to get clear bottom-line results.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes