Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada School, Family and Community Against Early School Leaving: International Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9782807618923

School, Family and Community Against Early School Leaving: International Perspectives (en Inglés)

Mutabazi, Eric ; Khasanzyanova, Albina (Autor) · P.I.E-Peter Lang S.A., Editions Scientifiques · Tapa Blanda

School, Family and Community Against Early School Leaving: International Perspectives (en Inglés) - Mutabazi, Eric ; Khasanzyanova, Albina

Libro Nuevo

$ 1,357.98

$ 2,263.31

Ahorras: $ 905.32

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "School, Family and Community Against Early School Leaving: International Perspectives (en Inglés)"

This publication puts forward a revised vision in an attempt to solve one of the most serious problems facing schools, that of their inability to involve all pupils in learning. Beyond being a simple vision, it is also a plea for an in-depth transformation of educational practices. The contributions in this book call for a different look at problems and practices in the fight against school failure. The chapters in this book present the challenges faced by education and training professionals in France, Spain, Hungary and Denmark. The texts question and highlight the idea of cooperation between families, schools, communities and local authorities. How can we develop relevant and effective professional practices to combat pupils' learning difficulties? In guidance and future orientation, how can we consider pupils' diversity and the often difficult social and economic context in which they live? How can we link school and out-of-school knowledge to better promote the development of pupils' learning? How can national or even international educational guidelines be linked to local initiatives?

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes