Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Self and Story in Early Childhood: Children’S Developing Minds Revealed by Parent-Led Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
318
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032014623
N° edición
1

Self and Story in Early Childhood: Children’S Developing Minds Revealed by Parent-Led Research (en Inglés)

Hugh Crago (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Self and Story in Early Childhood: Children’S Developing Minds Revealed by Parent-Led Research (en Inglés) - Hugh Crago

Libro Nuevo

$ 2,415.48

$ 4,025.80

Ahorras: $ 1,610.32

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Self and Story in Early Childhood: Children’S Developing Minds Revealed by Parent-Led Research (en Inglés)"

Our children grow up into a world of stories-in books, on screens-but what do they make of the stories we offer them? What do they think and feel as they listen to a parent read a picture-book? What if a story confuses or upsets them? Over the past fifty years, several intelligent, committed mothers undertook the onerous task of recording exactly what their children said and did in response to the stories they shared. Some of their records extended over five years, or even longer. Their research, done without funding or academic supervision, offers us unparalleled insight into children's minds long before they learn to speak-let alone learn to read. In Self and Story in Early Childhood, Hugh Crago draws on his unusual combination of expertise in literary studies, developmental psychology and psychotherapy to re-examine the startling implications of this neglected body of evidence. He highlights how much children can achieve without formal teaching, but with the supportive presence of a trusted adult who will participate with them in the story experience. This book will be of great interest to scholars of developmental psychology, early literacy and narratology, as well as to professionals working with preschoolers. Most of all, it will fascinate parents who themselves share stories with their child.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes