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portada social psychology and theories of consumer culture: a political economy perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 16.3 x 2.8 cm
Peso
0.78 kg.
ISBN
0415560039
ISBN13
9780415560030

social psychology and theories of consumer culture: a political economy perspective (en Inglés)

Matthew McDonald (Autor) · Stephen Wearing (Autor) · Routledge · Tapa Dura

social psychology and theories of consumer culture: a political economy perspective (en Inglés) - McDonald, Matthew ; Wearing, Stephen

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "social psychology and theories of consumer culture: a political economy perspective (en Inglés)"

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective presents a critical analysis of the leading positions in social psychology from the perspective of classical and contemporary theories of consumer culture. The analysis seeks to expand social psychological theory by focusing on the interface between modern western culture (consumer culture) and social behaviour.   McDonald and Wearing argue that if social psychology is to play a meaningful role in solving some of society's most pressing problems (e.g. global warming, obesity, addiction, alienation, and exclusion) then it needs to incorporate a more comprehensive understanding and analysis of consumer culture.   Wide-ranging and challenging, the book offers a fresh insight into critical social psychology appropriate for upper undergraduate and postgraduate courses in personality, social psychology, critical and applied psychology. It will also appeal to those working in clinical, counselling, abnormal, and environmental psychology and anyone with an interest in the integration of social psychology and theories of consumer culture.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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