Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Spanish is a Dying Language: How Businesses, Organizations, and Politicians can Reach Latinos (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
36
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.2 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781491214121
Categorías

Spanish is a Dying Language: How Businesses, Organizations, and Politicians can Reach Latinos (en Inglés)

Max T. Russell (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Spanish is a Dying Language: How Businesses, Organizations, and Politicians can Reach Latinos (en Inglés) - Russell, Max T.

Libro Nuevo

$ 278.45

$ 464.08

Ahorras: $ 185.63

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 54 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Spanish is a Dying Language: How Businesses, Organizations, and Politicians can Reach Latinos (en Inglés)"

Businesses make three common mistakes with the Latino community. First, they think they have to learn to speak Spanish in order to reach them. Second, they don't have enough accurate information to empathize with the millions of immigrants who are eager consumers. Third, they believe the widely circulated, erroneous information about marketing to Latinos. The good news is that Spanish is not the key to connecting with most Latinos--mainly, that is, the Latino immigrants. It's good news because few Americans will ever learn Spanish for communication, even though most of them have had Spanish courses at one time or another. Spanish Is a Dying Language: How Businesses, Organizations, and Politicians can Reach Latinos is no gimmick. Times have changed, and businesses are wise to look at the facts and plan accordingly. Too many companies throw money at an undefined "Latino market" while using poorly guided strategies. This short book is packed with a perspective and a solid foundation for rethinking how you can approach the Latino immigrants. Read the book and avoid wasting a lot of money and effort. Be one of the few people in your niche to connect intelligently with a population that lives in another world just down the road.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes