menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Statistics in Early Childhood and Primary Education: Supporting Early Statistical and Probabilistic Thinking (Early Mathematics Learning and Development) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
313
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811310430
N° edición
2018

Statistics in Early Childhood and Primary Education: Supporting Early Statistical and Probabilistic Thinking (Early Mathematics Learning and Development) (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 4,423.34

$ 7,372.23

Ahorras: $ 2,948.89

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Statistics in Early Childhood and Primary Education: Supporting Early Statistical and Probabilistic Thinking (Early Mathematics Learning and Development) (en Inglés)"

This compilation focuses on the theory and conceptualisation of statistics and probability in the early years and the development of young children?s (ages 3-10) understanding of data and chance. It provides a comprehensive overview of cutting-edge international research on the development of young learners? reasoning about data and chance in formal, informal, and non-formal educational contexts. The authors share insights into young children?s statistical and probabilistic reasoning and provide early childhood educators and researchers with a wealth of illustrative examples, suggestions, and practical strategies on how to address the challenges arising from the introduction of statistical and probabilistic concepts in pre-school and school curricula.  This collection will inform practices in research and teaching by providing a detailed account of current best practices, challenges, and issues, and of future trends and directions in early statistical and probabilistic learning worldwide. Further, it will contribute to future research and theory building by addressing theoretical, epistemological, and methodological considerations regarding the design of probability and statistics learning environments for young children.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes