Compartir
Strength Through Joy: Consumerism and Mass Tourism in the Third Reich (en Inglés)
Shelley Baranowski
(Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Blanda
Strength Through Joy: Consumerism and Mass Tourism in the Third Reich (en Inglés) - Baranowski, Shelley
$ 725.02
$ 1,208.36
Ahorras: $ 483.34
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 23 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Strength Through Joy: Consumerism and Mass Tourism in the Third Reich (en Inglés)"
The giant Nazi leisure and tourism agency, Strength through Joy (KdF)'s low cost cultural events, factory beautification programs, organized sports, and, especially, mass tourism mitigated the tension between the Nazi regime's investment in rearmament and German consumers' desire for a higher standard of living. Shelley Baranowski reveals how Strength through Joy de-emphasized the sacrifices of the present while its programs presented visions of a prosperous future--that would materialize as soon as "living space" was acquired. As an agency open to racially acceptable Germans only, it segregated the regime's victims from the Nazi "racial community."
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.