¡Todos los importados con 50% OFF y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Student Reports of Bullying and Cyber-Bullying: Results from the 2013 School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
54
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.3 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781523224050

Student Reports of Bullying and Cyber-Bullying: Results from the 2013 School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey (en Inglés)

Penny Hill Press Inc (Ilustrado por) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Student Reports of Bullying and Cyber-Bullying: Results from the 2013 School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey (en Inglés) - Penny Hill Press Inc ; United States Department of Education

Libro Nuevo

$ 425.59

$ 709.32

Ahorras: $ 283.73

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Student Reports of Bullying and Cyber-Bullying: Results from the 2013 School Crime Supplement to the National Crime Victimization Survey (en Inglés)"

This document reports data from the 2013 School Crime Supplement (SCS) of the National Crime Victimization Survey (NCVS). The Web Tables show the extent to which students with different personal characteristics report bullying and cyber-bullying. Estimates include responses by student characteristics: student sex, race/ethnicity, grade, and household income. The U.S. Census Bureau (Census) appended additional data from the 2010-11 Common Core of Data (CCD) and the 2011-12 Private School Universe Survey (PSS) to generate tables showing the extent to which bullying and cyber-bullying are reported by students in schools with different characteristics. School characteristics examined are region; sector (public or private); locale; level; enrollment size; student-to-full-time-equivalent (FTE) teacher ratio; percentage of combined American Indian/Alaska Native, Asian/Native Hawaiian/Other Pacific Islander, Black/African American, Hispanic/Latino, and students of two or more races; and percentage of students eligible for free or reduced-priced lunch.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes