Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Students Who Are Exceptional and Writing Disabilities: Prevention, Practice, Intervention, and Assessment: A Special Issue of Exceptionality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138434332

Students Who Are Exceptional and Writing Disabilities: Prevention, Practice, Intervention, and Assessment: A Special Issue of Exceptionality (en Inglés)

Troia, Gary A. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Students Who Are Exceptional and Writing Disabilities: Prevention, Practice, Intervention, and Assessment: A Special Issue of Exceptionality (en Inglés) - Troia, Gary A.

Libro Físico

$ 3,281.06

$ 6,562.12

Ahorras: $ 3,281.06

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Students Who Are Exceptional and Writing Disabilities: Prevention, Practice, Intervention, and Assessment: A Special Issue of Exceptionality (en Inglés)"

This special issue examines four critical aspects of writing instruction for students with disabilities: prevention, classroom practice, instruction, and assessment. The first article addresses writing strategy instruction for young students at risk for long-term writing difficulties. Next special and general education middle school educators' epistemology is explored regarding writing development and instruction, their self-reported teaching practices, and the challenges they faced as they strive to teach middle school students how to effectively use writing as a communicative medium and learning tool. The third, article reviews and critiques state writing standards and describes an instructional plan to help students with disabilities and other struggling writers master composing strategies and processes that may equip them to meet state standards in writing. Finally, a review is presented of the extant research on various methods of writing assessment, including holistic, primary trait, and analytic scoring methods, with particular emphasis on Curriculum-Based Measurement--an assessment technique well suited for children and youth in special education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes