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portada Taming the Mouse: How a Small Hong Kong Theme Park Came to Dominate Disney (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9789811190551

Taming the Mouse: How a Small Hong Kong Theme Park Came to Dominate Disney (en Inglés)

Tom Mehrmann (Autor) · Michael Switow (Autor) · Switow Media · Tapa Dura

Taming the Mouse: How a Small Hong Kong Theme Park Came to Dominate Disney (en Inglés) - Mehrmann, Tom ; Switow, Michael

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Taming the Mouse: How a Small Hong Kong Theme Park Came to Dominate Disney (en Inglés)"

Proceeds benefit the IAAPA Foundation and a scholarship fund at California State University Fullerton to assist the next generation of Hospitality and Tourism professionals.IN NOVEMBER 1999, Hong Kong signed a US$3.2 billion deal with The Walt Disney Company to create China's first Disney resort. Six years later, when Hong Kong Disneyland opened to the public in a flurry of excitement, the impact on Ocean Park was an afterthought. But instead of withering and closing, as most observers expected, Ocean Park grew into an internationally acclaimed attraction that beat Disney - every year for a decade - in attendance, profitability, creativity and community engagement. Taming the Mouse details the 10 principles that lead Ocean Park Hong Kong to transform its business and, in the face of what seemed insurmountable odds, overtake one of the world's most beloved brands.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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