¡Todos los importados hasta 50% Dcto y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teacher Transition Into Innovative Learning Environments: A Global Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
334
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.1 cm
Peso
0.67 kg.
ISBN13
9789811574962
N° edición
1

Teacher Transition Into Innovative Learning Environments: A Global Perspective (en Inglés)

Thomas Kvan (Ilustrado por) · Wesley Imms (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Teacher Transition Into Innovative Learning Environments: A Global Perspective (en Inglés) - Imms, Wesley ; Kvan, Thomas

Libro Nuevo

$ 1,480.53

$ 2,467.55

Ahorras: $ 987.02

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 52 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Transition Into Innovative Learning Environments: A Global Perspective (en Inglés)"

Preface.- Chapter 1. Spaces are Places in Which we Learn.- Chapter 2. Co-creating Innovative Learning Environments: LEARN's Decade of Discovery.- Part I. Change and Risk.- Chapter 3. Creating a Space for Creative Learning: The Importance of Engaging Management and Teachers in the Design Process.- Chapter 4. The Enactment of Teacher Collaboration in Innovative Learning Environments: A Case Study of Spatial and Pedagogical Structuration.- Chapter 5. School Change: Emerging Findings of How to Achieve the "Buzz".- Chapter 6. Increasing Teacher Engagement in Innovative Learning Environments: Understanding the Effects of Perceptions of Risk.- Chapter 7. Pedarchitecture: Which Learning Environments for the Personalisation of Teaching and Learning? An Educational Architecture for the Schools of the Future.- Chapter 8. Using Fällman's Interaction Design Research Triangle as a Methodological Tool for Research About Reading Spaces in Schools.- Part II. Inhabiting.- Chapter 9. The Mobility of People, Not Furniture, Leads to Collaboration.- Chapter 10. The Gadfly: A Collaborative Approach to Doing Data Differently.- Chapter 11. Innovative Learning Environments, are they Inclusive? Why Evaluating the Speaking, and Acoustic Potential of the Space Matters.- Chapter 12. What About Interaction Geography to Evaluate Physical Learning Spaces? Post-Occupancy Evaluation.- Part III. Measurement.- Chapter 13. What does Teaching and Learning Look Like in a Variety of Classroom Spatial Environments?.- Chapter 14. Design with Knowledge - Light in Learning Environments.- Chapter 15. Exploring the Relationships Between Learning Space and Student Learning in Higher Education: A Comparative Case Study in China.- Chapter 16. The Creative Learning Spiral: Designing Environments for Flaring and Focusing.- Part IV. Teacher Practices.- Chapter 17. Envisaging Teacher Spatial Competency Through the Lenses of Situated Cognition and Personal Imagination to Reposition it as a Professional Classroom Practice Skill.- Chapter 18. Addressing the Socio-Spatial Challenges of Innovative Learning Environments for Practicum: Harmonics for Transitional Times.- Chapter 19. Hack the School: A Creative Toolkit to Transform School Spaces.- Part V. Conclusion.- Chapter 20. Where to Now? Fourteen Characteristics of Teachers' Transition into ILEs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes