Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teachers Talking About Their Classrooms: Learning From the Professional Lexicons of Mathematics Teachers Around the World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
374
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367376970
N° edición
1

Teachers Talking About Their Classrooms: Learning From the Professional Lexicons of Mathematics Teachers Around the World (en Inglés)

Carmel Mesiti, Micha Le Artigue, Hilary Hollingsw (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teachers Talking About Their Classrooms: Learning From the Professional Lexicons of Mathematics Teachers Around the World (en Inglés) - Carmel Mesiti, Micha Le Artigue, Hilary Hollingsw

Libro Nuevo

$ 2,415.48

$ 4,025.80

Ahorras: $ 1,610.32

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers Talking About Their Classrooms: Learning From the Professional Lexicons of Mathematics Teachers Around the World (en Inglés)"

Different communities, speaking different languages, employ different naming systems to describe the events, actions, and interactions of the mathematics classroom. The International Classroom Lexicon Project documented the professional vocabulary available to middle-school mathematics teachers in Australia, Chile, China, the Czech Republic, Finland, France, Germany, Japan, Korea, and the United States. National teams of researchers and experienced teachers used a common set of classroom videos to stimulate recognition of familiar terms describing aspects of the mathematics classroom. This book details the existing professional vocabulary in each international community by which mathematics teachers conceptualise their practice, and explores the characteristics, structures, and distinctive features of each national lexicon. This book has the potential to enrich the professional vocabulary of mathematics teachers around the world by providing access to sophisticated classroom practices named by teachers in different countries.This one volume offers separate, individual lexicons developed from empirical research, the capacity to juxtapose such lexicons, and an unmatched opportunity to highlight the cultural, historical, and linguistic bases of teachers' professional language.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes