¡Todos los importados hasta 50% Dcto y sin costo de envío!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Teaching English in a Second Language Context. A Case Study of Effiduase Pentecost JHS (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
46
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.3 cm
Peso
0.07 kg.
ISBN13
9783346797322

Teaching English in a Second Language Context. A Case Study of Effiduase Pentecost JHS (en Inglés)

Harry Milton Hayford (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

Teaching English in a Second Language Context. A Case Study of Effiduase Pentecost JHS (en Inglés) - Hayford, Harry Milton

Libro Nuevo

$ 1,104.96

$ 1,841.61

Ahorras: $ 736.64

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching English in a Second Language Context. A Case Study of Effiduase Pentecost JHS (en Inglés)"

Case Study from the year 2023 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, language: English, abstract: The focus of this study is to interrogate the most effective ways of teaching English in a second language context. The research uses Effiduase Pentecost JHS as case study. The study asked participants 17 questions. The responses from the participants were analysed in relation to the main concern of this study. JHS 2 and JHS 3 students were involved in the study. The study excluded JHS 1 students because they had just entered JHS 1, and it was best they were excluded from the study. Due to the nature of the study, the study does not seek to generalize. But based on the responses from students in the case study, the study recommends to English Language tutors in second language contexts ways to teach their students. The research found out that the audio visual method of learning language is as relevant as it ever was. Also, the research found out that most pupils were not introduced to English language early. Moreover, students' responses showed that they rarely consulted the dictionary. However, most students endorsed the use of English language for official purposes and believed their proficiency in English played a role in the study of other subjects. Students also had an opportunity to make suggestions to tutors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes