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portada The Axiology of Friedrich Nietzsche (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
114
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783631676387

The Axiology of Friedrich Nietzsche (en Inglés)

Nicolae RÂMbu (Autor) · Peter Lang D · Tapa Dura

The Axiology of Friedrich Nietzsche (en Inglés) - Nicolae RÂMbu

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Axiology of Friedrich Nietzsche (en Inglés)"

In his unmistakable style, Friedrich Nietzsche approached the issue of all classes of values, not only the moral ones. The author presents Nietzsche as a philosopher of values par excellence by analysing vital and economic values, religious and political values, moral and aesthetic values, and, in addition to all these, value in general, with all its implications for human life and humanity. Nietzsche had an instinct for value, a faculty for feeling the finest nuances of the phenomenon of value, and a passion for knowing the axiological universe. These were extraordinary and have rarely been seen in the history of culture.

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