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portada The FTC's franchise rule: twenty-three years after the promulgation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
62
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.3 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781983562921

The FTC's franchise rule: twenty-three years after the promulgation (en Inglés)

United States Congress (Autor) · United States House of Representatives (Autor) · Committee on Energy and Commerce (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

The FTC's franchise rule: twenty-three years after the promulgation (en Inglés) - Representatives, United States House of ; Commerce, Committee on Energy and ; Congress, United States

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Reseña del libro "The FTC's franchise rule: twenty-three years after the promulgation (en Inglés)"

The FTC's franchise rule: twenty-three years after the promulgation: hearing before the Subcommittee on Commerce, Trade, and Consumer Protection of the Committee on Energy and Commerce, House of Representatives, One Hundred Seventh Congress, second session, June 25, 2002.

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