Compartir
The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models (en Inglés)
Jacqueline P. Leighton
(Autor)
·
Mark J. Gierl
(Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Blanda
The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models (en Inglés) - Leighton, Jacqueline P. ; Gierl, Mark J.
$ 977.34
$ 1,776.97
Ahorras: $ 799.64
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 17 de Julio y el
Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models (en Inglés)"
There is mounting hope in the United States that federal legislation in the form of No Child Left Behind will improve educational outcomes. As titanic as the challenge appears to be, however, the solution could be at our fingertips. This volume identifies visual types of cognitive models in reading, science, and mathematics for researchers, test developers, school administrators, policy makers, and teachers. In the process of identifying these cognitive models, the book also explores methodological or translation issues to consider as decisions are made about how to generate psychologically informative and psychometrically viable large-scale assessments based on the learning sciences. Initiatives to overhaul educational systems in disrepair may begin with national policies, but the success of these policies will hinge on how well stakeholders begin to rethink what is possible with a keystone of the educational system: large-scale assessment.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.