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portada The Offer you Can'T Refuse: What if Customers Want More Than Excellent Service? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.9 x 17.3 x 2.0 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9789401470353
N° edición
1

The Offer you Can'T Refuse: What if Customers Want More Than Excellent Service? (en Inglés)

Steven Van Belleghem (Autor) · Lannoo Publishers · Tapa Blanda

The Offer you Can'T Refuse: What if Customers Want More Than Excellent Service? (en Inglés) - Van Belleghem, Steven

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Offer you Can'T Refuse: What if Customers Want More Than Excellent Service? (en Inglés)"

- A new book from a visionary keynote speaker who specializes in customer-centric thinking and the evolution of corporate responsiveness- Offers concrete applications of the social dimension of customer relations- Contains three components for sustainable successHow can you stay relevant for your customers? The answer is a combination of the following three factors: technology, personal involvement and social commitment. The past ten years have been marked by the arrival of 4G, mobile services, and robotics. These technologies have brought about a revolution in the field of customer experience and in the future, this will evolve even further. As a company, you will have to take a more active part in the personal life journey of your customers. This opens up the opportunity to tackle, together with your customer, concrete social world problems, including climate change, mobility, and health care. Customers increasingly seek out companies that do good for both themselves, and the world.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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