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portada The Routledge Companion to Nonprofit Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
434
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.9 x 17.3 x 2.5 cm
Peso
0.75 kg.
ISBN13
9781138385849
N° edición
1
Categorías

The Routledge Companion to Nonprofit Marketing (en Inglés)

Adrian Sargeant (Ilustrado por) · Walter Wymer Jr (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

The Routledge Companion to Nonprofit Marketing (en Inglés) - Sargeant, Adrian ; Wymer Jr, Walter

Libro Físico

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Reseña del libro "The Routledge Companion to Nonprofit Marketing (en Inglés)"

This timely collection of cutting-edge articles offers a complete overview of marketing in the nonprofit sector. Written by a leading team of international experts, it examines the issues faced by public and nonprofit organizations in marketing and raising funds, and provides a comprehensive review of the latest research.An introductory section reviews the history of ideas in nonprofit marketing and examines those fundamental marketing principles of special relevance to nonprofit organizations. The book then explores in-depth the latest thinking in each of the most important nonprofit arenas, including: voluntary sector marketing fundraising arts marketing education marketing political marketing social marketing volunteer recruitment, management and retention public sector marketing and e-government. Containing real-world examples and case study material throughout, The Routledge Companion to Nonprofit Marketing makes an important contribution to our understanding of marketing theory and practice in the nonprofit sector. It is an essential reference for all students, researchers and practitioners working in nonprofit marketing, fundraising or philanthropy.

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El libro está escrito en Inglés.
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