Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives (Routledge Music Companions) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
540
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 3.2 cm
Peso
1.18 kg.
ISBN13
9781032026268

The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives (Routledge Music Companions) (en Inglés)

Kirsty Devaney (Ilustrado por) · Martin Fautley (Ilustrado por) · Joana Grow (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives (Routledge Music Companions) (en Inglés) - Devaney, Kirsty ; Fautley, Martin ; Grow, Joana

Libro Nuevo

$ 3,505.69

$ 5,842.82

Ahorras: $ 2,337.13

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives (Routledge Music Companions) (en Inglés)"

The Routledge Companion to Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives offers a comprehensive overview of teaching composing from a wide range of countries around the world. Addressing the current state of composition pedagogy from primary to secondary school levels and beyond, the volume explores issues, including different curricular and extracurricular settings, cultural aspects of composing, aesthetics, musical creativity, the role of technology, and assessment.With contributors from over 30 countries, this volume encompasses theoretical, historical, empirical, and practical approaches and enables comparisons across different countries and regions. Chapters by experienced educators, composers, and researchers describe in depth the practices taking place in different international locations. Interspersed with these chapters, interludes by the volume editors contextualize and problematize the teaching and learning of composing music. The volume covers a range of contexts, including formal and informal, those where a national curriculum is mandated or where composing is a matter of choice, and a range of types, styles, and genres of musical learning and music-making.Providing a wide-ranging and detailed review of international approaches to incorporating music composition in teaching and learning, this volume will be a useful resource for teachers, music education researchers, graduate and undergraduate students, and all those working with children and young people in composing music.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes