Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Theoretical Perspectives of Strategic Followership (Routledge Studies in Leadership Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
134
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367732813
N° edición
1

Theoretical Perspectives of Strategic Followership (Routledge Studies in Leadership Research) (en Inglés)

David Zoogah (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Theoretical Perspectives of Strategic Followership (Routledge Studies in Leadership Research) (en Inglés) - David Zoogah

Libro Nuevo

$ 858.38

$ 1,560.69

Ahorras: $ 702.31

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Theoretical Perspectives of Strategic Followership (Routledge Studies in Leadership Research) (en Inglés)"

The concept of followership, like leadership, is not new to the extent that it has been around since the beginning of creation. It is so pervasive in human interactions that attempts to study it are often met with ridicule. In the organization literature, followership, a complementary role to leadership, was often ignored until recently when scholars observed that followers have as much a role to play in the leader-follower relationship. Theoretical Perspectives of Strategic Followership focuses on one type of followership - strategic - which is an emergent phenomenon. Similar to leadership, followership has been defined as a role, process, and capacity. Indeed, others consider it as socially constructed. In addition to the definitions, the relatively sparse literature has identified antecedents, outcomes, and moderators of followership. The book combines both the macro (strategic management) and micro (psychological) foundations of strategic followership to encourage research not only among strategic management scholars but also those in the micro fields of organizational behaviour, human resources management, and industrial psychology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes