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portada Three Approaches to Presidential Foreign Policy-Making in the Twenty-First Century: The Executive, the Magistrate, and the Maverick (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
310
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9781433184307

Three Approaches to Presidential Foreign Policy-Making in the Twenty-First Century: The Executive, the Magistrate, and the Maverick (en Inglés)

Luis Da Vinha (Autor) · Anthony Dutton (Autor) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Dura

Three Approaches to Presidential Foreign Policy-Making in the Twenty-First Century: The Executive, the Magistrate, and the Maverick (en Inglés) - Da Vinha, Luis ; Dutton, Anthony

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Three Approaches to Presidential Foreign Policy-Making in the Twenty-First Century: The Executive, the Magistrate, and the Maverick (en Inglés)"

This book offers the first systematic comparative analysis of presidents George W. Bush, Barack Obama, and Donald Trump's management of foreign policy crises.

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