menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada User Modelling and Adaptation in Exploratory Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783659437137

User Modelling and Adaptation in Exploratory Learning (en Inglés)

Cocea Mihaela (Autor) · Lap Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

User Modelling and Adaptation in Exploratory Learning (en Inglés) - Cocea Mihaela

Libro Nuevo

$ 1,300.58

$ 2,364.69

Ahorras: $ 1,064.11

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "User Modelling and Adaptation in Exploratory Learning (en Inglés)"

User modelling in Exploratory Learning Environments (ELEs) is an emerging field with several challenges to be addressed. Due to the freedom given to learners, the amount of information generated is very large, making the modelling process very challenging. Consequently, only relevant information should be used in the user modelling process. This, however, leads to other challenges such as identification of relevant information, finding an optimal knowledge representation and defining an inference mechanism by which this knowledge is used in diagnosing the learner. This research addresses the challenges of user modelling in ELEs by monitoring learners' behaviour and taking into account only relevant actions in the context of an ELE for the domain of mathematical generalisation. An iterative approach was used, in line with the iterative design of the ELE. The modelling mechanism employed a modified version of Case-based Reasoning and was evaluated using pedagogical scenarios and data from simulated and real students. This approach has the advantage of storing only relevant information and allows learner diagnosis during as well as at the end of a task.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes