Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada Value Dominant Logic: Helping Individuals and Their Companies to Succeed (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367030575
N° edición
1

Value Dominant Logic: Helping Individuals and Their Companies to Succeed (en Inglés)

Gautam Mahajan (Autor) · Productivity Press · Tapa Dura

Value Dominant Logic: Helping Individuals and Their Companies to Succeed (en Inglés) - Gautam Mahajan

Libro Físico

$ 756.39

$ 1,512.78

Ahorras: $ 756.39

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Value Dominant Logic: Helping Individuals and Their Companies to Succeed (en Inglés)"

Increasing disruption, diminishing returns, and demanding customers require business leaders to create more value, remain relevant, and stay ahead of competition. CEOs must evolve a "value creation" culture for the company in order to properly balance the interests of customers, employees, investors, and the marketplace. People who succeed, succeed because they create value, but they do so unconsciously. Creating value consciously makes you create more value and destroy less value. Doing something good or improving the well-being of someone creates value. You buy and re-buy a product on a value basis. Value dominant logic is relevant to all of us. Value creation is used in all fields, but is not well understood. This book takes value creation to the next level, showing how value is basic to human endeavor and is not focused on enough even when we try to create value. Most books on value creation focus on creating monetary value for companies. This book suggests that value is greatly created and enhanced by creating value for others. To create value for customers, one must first create value for the providers, including employees, suppliers, and the society at large. The goal is to improve the quality of life and well-being. This book provides ways of implementing these thoughts and educates readers about value and how to create it.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes