Vacaciones, verano y la mejor lectura en Buscalibre  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Envío gratis
portada When Critical Multiculturalism Meets Mathematics: A Mixed Methods Study of Professional Development and Teacher Identity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781475808483

When Critical Multiculturalism Meets Mathematics: A Mixed Methods Study of Professional Development and Teacher Identity (en Inglés)

Patricia L Marshall; Jessica T Decuir-Gunby; Allison W Mcculloch (Autor) · Rowman & Littlefield Education · Tapa Dura

When Critical Multiculturalism Meets Mathematics: A Mixed Methods Study of Professional Development and Teacher Identity (en Inglés) - Patricia L Marshall; Jessica T Decuir-Gunby; Allison W Mcculloch

Libro Nuevo

$ 2,215.55

$ 3,692.59

Ahorras: $ 1,477.03

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de México entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "When Critical Multiculturalism Meets Mathematics: A Mixed Methods Study of Professional Development and Teacher Identity (en Inglés)"

When Critical Multiculturalism Meets Mathematics details the development and outcomes of a teacher professional development project that merged multiculturalism and mathematics. In six compact chapters the authors describe the impetus for their multi-year project and present rich case studies of nine teacher participants. The cases stand alone as compelling reading, yet Marshall et al. extend beyond their distinctiveness to explain the statistical data related to the project s broader impact. Emphasizing both qualitative and quantitative findings makes this book ideal for novice researchers interested in mixed method study. Likewise, the authors unveil the anatomy and a few complexities of conducting research in the real world contexts of schools including participant recruitment and resolution of unanticipated matters that can arise within research teams. A unique twist in the final chapter is Marshall et al. s critique of their own missteps as researchers, which are used skillfully and unobtrusively to proffer tips for future studies. They conclude by theorizing affirmed intersectionality, identified as the critical element that facilitated teachers recognition and acceptance of the compatibility between the study s two components."

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes