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portada Why You Should Not Be A Doctor: The Hidden Side of Medicine (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.5 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9781735747507

Why You Should Not Be A Doctor: The Hidden Side of Medicine (en Inglés)

Patrick Edward Nassir Do (Autor) · Wysnb Books LLC · Tapa Blanda

Why You Should Not Be A Doctor: The Hidden Side of Medicine (en Inglés) - Nassir Do, Patrick Edward

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Why You Should Not Be A Doctor: The Hidden Side of Medicine (en Inglés)"

Doctors have it all... money, status, and an easy life. Or so society would have you believe. In Why You Should Not Be A Doctor, Dr. Nassir shows just why this idea is far from the truth. From the many administrative tasks, costs, and years of education, Dr. Nassir tells you what they gloss over in medical school. Whether you are considering medicine or are already practicing, this book provides a glimpse into what physicians actually do and how the healthcare system prioritizes profit over patient.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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